Radyo ve Dijital Medya Ölçümleri

İstanbul Kültür Üniversitesi (İKÜ) Sanat ve Tasarım Fakültesi İletişim Sanatları Bölümü, 16 Nisan Pazartesi günü Radyo ve Dijital Medya Ölçümleri söyleşisini düzenledi.

İletişim Sanatları Bölümü “Medya Planlaması” dersi kapsamında düzenlenen “Radyo ve Dijital Medya Ölçümleri” etkinliği ile 16 Nisan Pazartesi günü Nielsen Medya Genel Müdürü Erdem Tolon ve Nielsen Veri Bilimi İş Lideri Cem Şen Üniversitemize konuk oldu. Radyo ve dijital medya ölçüm metodolojileri hakkında öğrencilerimizi bilgilerendiren Tolon ve Şen, dijital reklam reytingleri, ölçüm yönetmeliği ve ölçüm süreçleri ile ilgili güncel örnekler verdiler.