Lisans
Sanat ve Tasarım Fakültesi
Yeni Medya ve İletişim
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


MARKA İTİBAR YÖNETİMİ

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
YM7102 MARKA İTİBAR YÖNETİMİ 2/0/0 SA TÜRKÇE 4
Dersin Amacı

Rekabetin hızlı bir şekilde artmaya devam ettiği günümüz Pazar ortamında, kurumlar markalarını farklılaştırmak için çaba sarf etmektedirler. Markanın farklılaşmayı gerçekleştirebilmesinde önemli bir kavram olan itibar yönetiminin tüm yönleriyle ele alınması dersin amacını oluşturmaktadır. 

Ön Koşullar Yok
Eş Koşullar Yok
Özel Koşullar Yok
Öğretim Üyeleri Yrd. Doç. Dr. Saadet Uğurlu
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri -
Görüşme Saatleri ve Yeri Ataköy Yerleşkesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, 1-D-14
Öğretim Yöntem ve Teknikleri - Betimlemek, açıklamak, çözümlemek ve sınıf içi tartışma. 
Temel Kaynaklar

 

Diğer Kaynaklar -
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Marka kavramının açıklanması Sözlü anlatım
2. Hafta Markanın tarihsel gelişimi ve günümüzde markalamanın önemi konusunun anlatılması Sözlü anlatım
3. Hafta Marka konumlandırma bağlamında marka kimliği ve marka imajı kavramlarının anlatılması Sözlü anlatım
4. Hafta Marka konumlandırma bağlamında marka tercihi, marka sadakati ve marka değeri kavramlarının aktarılması Sözlü anlatım
5. Hafta Marka Yönetimi kavramı ve marka yönetiminin temel ilkeleri hakkında bilgi verilmesi Sözlü anlatım
6. Hafta Temel marka stratejilerinin anlatılması Sözlü anlatım
7. Hafta Ara sınav Ara sınav
8. Hafta İtibar kavramının açıklanması Sözlü anlatım
9. Hafta Marka değeri ve itibar kavramı ilişkisinin tartışılması Sözlü anlatım
10. Hafta İtibar yönetimi konusunun anlatılması Sözlü anlatım
11. Hafta İtibar yönetiminin temel ilkeleri ve markalar açısından öneminin aktarılması Sözlü anlatım
12. Hafta Kurumsal itibar kavramı çerçevesinde itibar yönetiminin anlatılması Sözlü anlatım
13. Hafta Küresel rekabette itibar yönetimi konusunun aktarılması Sözlü anlatım
14. Hafta Kurum itibarının ölçümlenmesi, takip edilmesi ve değerlendirilmesi konusu hakkında bilgi verilmesi Sözlü anlatım
15. Hafta Değerlendirme Değerlendirme
16. Hafta Değerlendirme Değerlendirme
17. Hafta Değerlendirme Değerlendirme
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 40
Final 1 60


Program Çıktıları
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--