Lisans
Sanat ve Tasarım Fakültesi
Yeni Medya ve İletişim
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


DİJİTAL İÇERİK ÜRETİMİ

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
YM4004 4 DİJİTAL İÇERİK ÜRETİMİ 2/0/0 Z TÜRKÇE 3
Dersin Amacı
Dersin amacı, dijital içerik üretimi ve dijital içerik pazarlaması ile ilgili temel bilgilerin aktarılmasıdır. Dijitalleşmeyle dönüşen içerik ve pazarlama dünyasının dinamiklerini tanıtmak ve değişen tüketici yapısına uygun, yaratıcı ve katılımcı içerikleri oluşturmak ile ilgili stratejik bilgilerin örnekler aracılığıyla aktarılması dersin ana konularını oluşturmaktadır.
Ön Koşullar Yok
Eş Koşullar Yok
Özel Koşullar Yok
Öğretim Üyeleri Yrd. Doç. Dr. Saadet Uğurlu
Asistanlar -
Ders Gün,Saat ve Yeri -Salı, 11.00-12.45, Ataköy Yerleşkesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, 1B-08/10
Görüşme Saatleri ve Yeri -Salı, 11.00-12.45, Ataköy Yerleşkesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, 1B-08/10
Öğretim Yöntem ve Teknikleri -Ders anlatımı, Örnek olaylar, Sınıf içi tartışma
Temel Kaynaklar -C.C.Chapman ,  Ann Handley . Dijital Çağda İçerik Üretiminin Kuralları: Mediacat Yayınları, 2012
-Ann Handley, Herkes Yazabilir, Mediacat yayınları, 2015
Diğer Kaynaklar -
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Dijital içerik üretimi temel kavramları Ders anlatımı, örnek olaylar, sınıf iç tartışma
2. Hafta Dijital içerik pazarlama dinamikleri Ders anlatımı, örnek olaylar, sınıf iç tartışma
3. Hafta Tüketici-dijital içerik ilişkisi Ders anlatımı, örnek olaylar, sınıf iç tartışma
4. Hafta Sosyal medya dinamikleri Ders anlatımı, örnek olaylar, sınıf iç tartışma
5. Hafta Sosyal medya ve dijital içerik üretimi Ders anlatımı, örnek olaylar, sınıf iç tartışma
6. Hafta Bloglar ve içerik üretimi Ders anlatımı, örnek olaylar, sınıf iç tartışma
7. Hafta Ara sınav Ara sınav
8. Hafta Dijital portal, viki, forum ve topluluk üretimi Ders anlatımı, örnek olaylar, sınıf iç tartışma
9. Hafta Sosyal müşteri ilişkileri yönetimi Ders anlatımı, örnek olaylar, sınıf iç tartışma
10. Hafta Online İtibar Yönetimi Ders anlatımı, örnek olaylar, sınıf iç tartışma
11. Hafta Arama motoru optimizasyonu Ders anlatımı, örnek olaylar, sınıf iç tartışma
12. Hafta Sosyal medya analizi Ders anlatımı, örnek olaylar, sınıf iç tartışma
13. Hafta Örnek çalışmaları Ders anlatımı, örnek olaylar, sınıf iç tartışma
14. Hafta Çevrimiçi ölçümleme araçları Ders anlatımı, örnek olaylar, sınıf iç tartışma
15. Hafta Değerlendirme Değerlendirme
16. Hafta Değerlendirme Değerlendirme
17. Hafta Değerlendirme Değerlendirme
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 40
Final 1 60


Program Çıktıları
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--