border=  border=
Konferansta Sunulan Bildiriler

PROF. DR. BİRSEN TÜTÜNİŞ

TOPLANTININ ADI / YERİ

TARİHİ

KATILIM ŞEKLİ

SUNU / BİLDİRİ BAŞLIĞI

TOPLANTININ NİTELİĞİ

TOPLANTIYI

DÜZENLEYEN KURUM

 

PRESETT SYMPOSIUM ANKARA

18-19 Mart 2014

DAVETLİ ANA KONUŞMACI

Innovations in pre-service education: the teaching practicum

ULUSAL

BRITISH COUNCIL

 

LIF 2014 LANGUAGE IN FOCUS

ANTALYA

27- 29 Mart 2014

DAVETLİ  KONUŞMACI

Learner Training for Autonomous Learning

ULUSLARARASI

ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ

 

IATEFL 2014

İNGİLTERE

 

01.04.2014

02- 05 NİSAN 2014

1)TTEd GRUP BAŞKANI

2)SUNU

1)TOPLANTI

2)MATERIALS EVALUATION AND PREPARATION

ULUSLARARASI

HARROGATE UK

ULEAD 2014

İZMİR

25-27Nisan 2014

DAVETLİ KONUŞMACI

SUNUM

Teacher training for Autonomy

ULUSLARARASI

9 EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

FLTAL 2014

SARAYBOSNA

09-11 Mayıs  2014

DAVETLİ KONUŞMACI

 

Learner Training for Independent Autonomous Learning

ULUSLARARASI

BURCH UNIVERSITY

Methods of Teaching English BULGARİSTAN

15-18 Mayıs  2014

DAVETLİ ÖĞRETİM ÜYESİ

 

VERİLEN DERS : Applied Linguistics, Methodology and Primary School ELT Education

ULUSLARARASI

SHUMEN UNIVERSITY

TOPLANTININ ADI / YERİ

TARİHİ

KATILIM ŞEKLİ

SUNU / BİLDİRİ BAŞLIĞI

TOPLANTININ NİTELİĞİ

TOPLANTIYI

DÜZENLEYEN KURUM

FELT 2014 İSTANBUL

24 Mayıs 2014

DAVETLİ KONUŞMACI

SUNUM

Teacher Education and Professional Development

ULUSAL

FATİH ÜNİVERSİTESİ

TÜRKİYE'DE İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ YETİŞTİRME
PROGRAMLARININ İŞLEYİŞİ, SORUNLARI
VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ ÇALIŞTAYI

 

AMASYA

30 -31 Mayıs 2014

DAVETLİ KONUŞMACI

PANEL

ULUSAL

AMASYA ÜNİVERSİTESİ

CHICAGO

18- 29 Temmuz 2014

DAVETLİ ÖĞRETİM ÜYESİ

TPRS YÖNTEMİ

ULUSLARARASI

BLAINE RAY

DUISBURG- ESSEN

“InterAction! Enhancing Teaching and Learning Quality through Interactive Drama.”

10-11 Kasım 2014

DAVETLİ

PROJE

ULUSLARARASI

DUISBURG UNIVERSITY

 

ARDAHAN

“I. Uluslararası KÜNİB Tehlike Altındaki Diller Konferansı”

14-16 Ekim 2014

DAVETLİ

KONFERANS

ULUSLARARASI

ARDAHAN ÜNİVERSİTESİ

TOPLANTININ ADI / YERİ

TARİHİ

KATILIM ŞEKLİ

SUNU / BİLDİRİ BAŞLIĞI

TOPLANTININ NİTELİĞİ

TOPLANTIYI

DÜZENLEYEN KURUM

SARAYBOSNA IATEFL TTed SIG

22-23 Ocak 2015

EĞİTMEN

HİZMETİÇİ EĞİTİM PROGRAMI

ULUSLARARASI

BURCH UNIVERSITY

BOSTON

Second 21st Century Academic Forum

08-10 MART 2015

KONUŞMACI

TEACHER/LEARNER TRAINING FOR AUTONOMY

ULUSLARARASI

HARVARD UNIVERSITY

GAZİANTEP

IATEFL TTed SIG

22-26 NİSAN 2015

SORUMLU DÜZENLEME KOM.BAŞK.

KONFERANS

ULUSLARARASI

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ

ADANA

SILL CONFERENCE

17-19 EYLÜL 2015

DAVETLİ

KONUŞMACI

 

LEARNER AUTONOMY IN ACTION

ULUSLARARASI

ADANA ÇAĞ

ÜNİVERSİTESİ

POLONYA

CLASSROOM ORIENTED RESEARCH

12-14 EKİM 2015

DAVETLİ KONUŞMACI

DERS VERME

ULUSLARARASI

POLONYA KONİN UNIVERSITY

İSTANBUL TEKNIK ÜNIVERSITESI

 

“Yükseköğretim’de İngilizce Ve Ötesi”

15- 16 Şubat 2016

DAVETLİ

SEMİNER

ULUSAL

İSTANBUL TEKNIK ÜNIVERSITESI & BRITISH COUNCIL

KAYA RAMADA ISTANBUL

 

LIF 2016

10- 12 Mart 2016

ONUR KONUĞU

“NEW & OLD TRENDS IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING”

ULUSLARARASI

ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ

TOPLANTININ ADI / YERİ

TARİHİ

KATILIM ŞEKLİ

SUNU / BİLDİRİ BAŞLIĞI

TOPLANTININ NİTELİĞİ

TOPLANTIYI

DÜZENLEYEN KURUM

50TH ANNUAL INTERNATIONAL IATEFL CONFERENCE AND EXHIBITION

 

12-16 NİSAN 2016

KONF. ORG.

KONFERANS

ULUSLARARASI

IATEFL

SSTESOL CONFERENCE

 

FLORIDA

12-14 MAYIS 2016

DAVETLİ KONUŞMACI

LEARNER TRAINING FOR VOCABULARY ACQUSITION

ULUSLARARASI

SSTESOL

51ST ANNUAL INTERNATIONAL IATEFL CONFERENCE AND EXHIBITION

GLASGOW

 

4-7 April 2017

PCE and SIG Day organizer

Presenters

.C. Griffiths & B.tutunis

 

Metacognitive Awareness on Reading strategies and achievement

( Abstract)

ULUSLARARASI

IATEFL

SBATEYL Conference

EPHESUS

15-18 May

DAVETLİ KONUŞMACI

The Journey of Student Teachers in professionalism

( Abstract)

ULUSLARARASI

SBATEYL Conference

 

BETA

VARNA BULGARIA

22-25 JUNE

DAVETLİ KONUŞMACI

ELT STUDENT TEACHERS’ PREPARATION FOR THE PROFESSION

 ( Abstract)

ULUSLARARASI

BETA

VARNA BULGARIA

LIF 2017

LARNACA CYPRUS

1-3 MARCH

DAVETLİ KONUŞMACI

PROFESSIONALISM AND TEACHER AGENCIES

ULUSLARARASI

LIF 2017

LARNACA CYPRUS

ISATT

SALAMANCA

SPAIN

2-7 JUNE

JOİNT PRESENTER

Ö. HACIFAZLIOGLU

PROFESSIONALISM AND TEACHER AGENCIES

ULUSLARARASI

ISATT

SALAMANCA

SPAIN

ISATT

SALAMANCA

SPAIN

2-7 JUNE

JOİNT PRESENTER- POSTER

D.YALMAN

 

The Journey of Student Teachers in professionalism

( Abstract)

ULUSLARARASI

ISATT

SALAMANCA

SPAIN

INGED 2017

ıSTANBUL

20-22 OCTOBER

DAVETLİ KONUŞMACI

The Journey of Student Teachers in professionalism

( Abstract)

ULUSLARARASI

INGED 2017

STANBUL


Tütüniş, B. (2015). "Learner Autonomy in Action", The Self in Language Learning (SILL) International Conference, Adana Çağ Üniversitesi, 17-19 Eylül.

 

Hacıfazlıoğlu, Ö., & Öztabak, M., Türktan, Ş. & Şimşek, H. (2015). “Deneyime ve Yansıtmaya Dayalı Öğretmen Eğitimi”, Sabancı Üniversitesi, Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, 11 Nisan. 

 

Hacıfazlıoğlu, Ö. (2015). “Resilient School Administrators in Challenging Schools: Stories of courage, balance and hardwork” , The Fifteenth International Conference on Knowledge, Culture and Change in Organizations,  University of California, Berkeley, ABD, 19-20 Şubat.

 

Hacıfazlıoğlu, Ö. & Öztabak, M.. (2015). “Maintaining Balance in the New Culture: Stories of Immigrant Female Youth, Mothers and School Leaders” ENİRDELM Conference, Finlandiya, 18-20 Eylül.

 

Hacıfazlıoğlu, Ö., Karaırmak, Ö., Şimşek, H. & Öztabak, M. (2014). “Caught In Between Two Cultures: Impact of Immigration on Student Engagement”, 21 st Century Academic Forum, Harvard Üniversitesi, 17-18 Mart.

 

Karaırmak, Ö., Hacıfazlıoğlu, Ö. & Şirin,S. (2014). “Dengeli Bütünleşme–Ayrışma Ölçeğinin Psikometrik Özellikleri: Ergenlerde Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması”, 14th Biennial Conference of the European Association for Research on Adolescence, 3-6 Eylül.

 

Özışık, C. (2014). Problems of Turkish Native Speaker EFL Students in the Use of Prepositions. Second international congress of research in education: Innovative research in education: Implications for future (25-27 April 2014), İzmir.

 

Özışık, C. (2014). Two Different Approaches to Correct the Preposition Errors of Turkish Native Speaker University Students. International Congress on Education, Innovation and Learning Technologies (23-25 July 2014), Barcelona.

 

Özışık, C. (2015). Different Approaches to Correcting Preposition Errors: The Case of Turkish Students. International Journal of Arts & Sciences’ (IJAS) International Conference for Teaching and Education (18-21 May 2015), Toronto.

Özışık, C. (2015). Two Different Approaches to Correct the Preposition Errors of Turkish Native Speaker University Students, Ingenieria Educativa, 9, 34-44.

 

Şirin, Ç., Hacıfazlıoğlu, Ö. & Şirin, S. , (2013). “Immigration and Academic Achievement: Effect of Socio Cultural and Demographic Factors”, 4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Barcelona, 27-29 Ekim.

Özemir, O. (2015). Do Integrative Task Types In L2 Reading Comprehension Assesment Lead To Incidental Content Learning? International Journal of Arts & Sciences’ (IJAS) International Conference for Social Sciences and Humanities, Barcelona, 23-26 June.

Tuş Avcı,Ö.,Tuş Gümüşcü,Ş. (ICECI 3-6 Nisan 2014) "Otizm Spektrum Tanısı Almış 32-76 Aylık Çocuğa Sahip Babaların Algı ve Deneyimleri"  Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahele Kongresi, Antalya.

Tuş Avcı,Ö.,Tuş Gümüşcü,Ş. (ICECI 3-6 Nisan 2014) "Otizm Spektrum Tanısı Almış 32-76 Aylık Çocuğa Sahip Babaların Algı ve Deneyimleri"  Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahele Kongresi, Antalya.

 

Tuş Avcı,Ö.,Tuş Gümüşcü,Ş.,Karadaş,N. (ICECI 3-6 Nisan 2014)"Okul Öncesi Dönemde Kaynaştırma Eğitimine İlişkin Yasal Konularla İlgili Ailelerin Bilgi Düzeyleri" Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahele Kongresi, Antalya.

  

Gürses,E.,Tuş Gümüşcü,Ş.,Aksoy,S. (2014,Kasım) Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylerin Ses İntolerans Tedavisinde Yeni Bir Yaklaşım Ses Zenginleştirme Terapisi Poster Sunusu Uluslararası OtizmKonferansı-ULOK-Antalya.

 

 Aslan,F.,Tuş Gümüşcü,Ş.,Aksoy,S. (2014,Kasım) Sosyal İletişim Güçlüğü Olan Çocukların Ebeveyn ve Öğretmen Bakış Açılarının Karşılaştırılması Poster Sunusu Uluslararası Otizm Konferansı-ULOK-Antalya.

 

Şahin,M.,Aksoy,S., Tuş Gümüşcü,Ş.(2014,Kasım) Otizm Spektrum Bozukluğunda Akustik Stapes Refleks Latans (ASRL) Değerlerinin İncelenmesi Poster Sunusu Uluslararası Otizm Konferansı-ULOK-Antalya.

Tekiner Tolu, A. ve Doyran, F. (2016) Pre-service Teachers’ Perceptions Related to Effective English Language Teacher Traits. Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi. EPOK 2016. Antalya.

Doyran, F. (2014) Building Pathways in Education: How to Use the Power of NLP and Communication Skills. The Fifth Sakarya University ELT Conference Empowering Creativity and Collaboration. December 11, 2015.

Doyran, F & Doyran, M (2012) Üniversite Öğrencilerinin Zorunlu Derslerle ilgili Görüş ve Önerileri.  II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27-29 Eylül 2012, Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Bolu, Turkey. (Bildiri Özetleri Kitabı s.107-108) (Bildirinin geliştirilmiş hali Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic dergisinde basılmıştır).

Dalgıç, G., Doyran, F. & Vatanartıran, S. (2012) Ücretli Öğretmenlerin, Katıldıkları Pedagojik Formasyon Programına İlişkin Deneyimleri. 7.Eğitim Yönetimi Kongresi:Eğitim Sisteminin Örgüt ve Yönetim Sorunları. İnönü Üniversitesi, 24-26 Mayıs 2012. Malatya. (7.Eğitim Yönetimi Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, s. 378-379). (Bildirinin geliştirilmiş hali Akdeniz Eğitim Araştırmaları dergisinde basılmıştır).

Doyran, F. (2011) Öğretmen Adaylarının “Meslek Ahlakı, Mesleki Ve Genel Değerler” Konusundaki Algıları. Değerler Eğitimi Sempozyumu, 26–28 Ekim 2011, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Eskişehir, Turkey.

Doyran, F. (2009) YİBO öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının ‘Meslek Ahlakı’ ile ilgili algıları. IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi. Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme Müdürlüğü ve Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi işbirliğiyle.07-09 October, 2009.  Marmara Üniversitesi, İstanbul. (IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi Bildiri Kitabı, Tam metin, s.300-306)

Doyran, F. (2009) Öğretmen adaylarının öğrenme, dil öğrenme ve çalışma stratejileri. 18.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı. 1-3 October, 2009. Ege University, Faculty of Education. İzmir, Turkey. (Bildiri Özetleri Kitabı s.393)

 

 


Son Güncellenme Tarihi
2017-06-14 11:49:17