border=  border=

    İkamet Tezkeresi(Oturma İzni) Randevuları Hak.- About Residence Permit Appointment

    Dear Students,

    Migration Office will come to Istanbul Kültür University and collect your residence permit applications here at Ataköy Campus at 10.00 a.m. on 23th Of October 2017.

    You must submit the required documents residence permit application to International Office of Istanbul Kültür University until 19th of October 2017. If you want to be sure about the documents you may visit us and ask your questions.

    You must be personally present here at the above-mentioned time, date and place with the required documents otherwise your application will be void.

    You can see the list of the required documents in the attachment.

    We will update you via email, so please don’t forget to check your emails.

    Date: 23, October,2017

    Time: 10:00 am

    Place: Main Campus (Ataköy), 3rd floor, Erdal İnönü Hall.

    Important Note: For the students who have made the application for Residence Permit,  regardless of which date the appointment is,  must be personally present at the above-mentioned place and time with listed documents.

    Extention Appointments: Who has appointment date must submit his/her documents at our university, who has not have any appointment date must send the required documents to Istanbul Migration office in 3 days time after taking the appointment.

     

    Sevgili Öğrenciler,

    İç İşleri Bakanlığı İl Göç İdaresi ikamet tezkeresi(oturma izni) başvurularınızı toplamak için 23 Ekim 2017(Pazartesi) saat sabah 10.00’da Ataköy Kampüsüne gelecektir.

    Başvurunuzu teslim etmek için şahsen bahsedilen tarihte ana kampüste bulunmanız gerekmektedir.

    19 Ekim 2017 tarihine kadar gerekli belgeleri uluslararası ofise teslim etmeniz önemle duyurulur.

    Gerekli belgeleri görmek için lütfen tıklayınız.

    Sizi gelişmelerden haberdar edeceğiz, lütfen maillerinizi kontrol etmeyi unutmayın.

    Tarih: 23,Ekim, 2017

    Saat: 10:00 (sabah)

    Yer: Ana Kampüs (Ataköy), 3. Kat, Erdal İnönü Salonu.

     

    Önemli Not: İkamet başvurusunu yapmış olan öğrenciler randevu tarihinden bağımsız olarak duyuruda belirtilmiş olan yer ve zamanda istenilen evraklar ile şahsen hazır bulunmak durumundadırlar.

    Uzatma randevusu yapmış öğrencilerin randevu tarihleri var ise onlarında belgelerini teslim etmesi gerekmektedir. Eğer randevu tarihi verilmemiş ise randevu alınan tarihten itibaren 3 gün içerisinde evraklarını PTT kargo ile İstanbul İl Göç İdaresi'ne göndermeleri gerekmektedir.

     

     

     

     


    << TÜM HABERLER

    Son Güncellenme Tarihi
    2017-10-13 12:38:15