Sitede Rehberde   
Meslek Yüksek Okulları
İşletmecilik Meslek Yüksek Okulu
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı Ana Sayfası

Haber ve Etkinlikler

SABANCI MÜZESİ GEZİSİ...
REKLAMDA YARATICI FİKİRLER...
"Tüketim Ahlakı" konulu seminer...
Haber Yazma Teknikleri...
Halkla İlişkiler ve İletişim...
“BEDEN DİLİ” Konulu Konferans ...
İstanbul Arkeoloji Müzesi...
RATEM Ödül Töreni...
Topkapı Sarayı Gezisi...
"Kızılay Eğitim Toplantısı" ...
"Reklam Kampanyası Hazırlama Süreci"...
"Halkla İlişkiler" İsmi Doğru mu?...
Kan Bağışı Kampanyası...
Reklam Kampanyası Hazırlama Süreci ...
Yavuz Seçkin Söyleşi Show...
Psikolog Prf.Dr.Acar BALTAŞ'ın "Anlam Duygusuyla Yaşamak" isimli konferansı...
Doç.Dr.Sibel Mercan'ın "Üniversite Öğrencilerinde Kaygı ve Başa Çıkma Yolları" isimli konferansı...
Bu sene de Arkeoloji Müzesi'ndeydik....
“Öğrencilerimizin Gözüyle Anlar” temalı fotoğraf sergisi ...
EVMANYA PAZARLAMA MÜDÜRÜ'NDEN KONFERANS...
SOSYAL SORUMLULUK PROJESİ...
"KAPAKTAN DOĞAN UMUT" Sosyal Sorumluluk Projesi...


Duyurular
Uyuşturucu Madde Bağımlılığı konulu konferans ...
Haber Yazma Teknikleri ...
2010- 2011 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI TANIŞMA PARTİSİ ...
Halkla İlişkiler ve Tanıtım



 
Program Başkanı
Yrd.Doç.Dr. Güleda YÜCEDOĞAN

Program Danışmanı
Öğr.Gör.Dr.M.Evren KİPMAN 

İKİNCİ ÖĞRETİMİ DE BULUNMAKTADIR 

2013-2014 Eğitim Yılı Bahar Dönemi Ders Programları 
Günümüzde hızla gelişen teknoloji ve giderek karmaşıklaşan üretim-yönetim ilişkileri, işletmelerin iyi yönetilmesi ve üretilenin tüketilmesini yaşamsal kılmaktadır. Rekabet artmış, tüketici talepleri yeni boyutlar kazanmıştır.

Bu bağlamda işletmeler, üretilen ürün ve hizmetleri tanıtmak ve pazarlamak için yoğun iletişim çalışmalarına başvurmaktadırlar. İletişim etkinliğinin daha verimli olması açısından günümüzde bu doğrultuda bilimsel yöntemlere dayalı çalışmalar yapılmaktadır.

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Programının amacı bilimsel yöntemler ışığında iletişim çalışmalarını gerçekleştirecek nitelikli, iyi yetişmiş, etik değerlere sahip ara elamanları yetiştirmektir.

Programımızda, kurumsal bilginin yanı sıra, uygulama yaparak becerilerin kazanılması önem taşımaktadır. Bu nedenle 1. ve 2. yarıyılda temel bilgilere 3. ve 4. yarıyılda meslek becerilerini artıracak uygulamalı derslere ağırlık verilmektedir.

Staj, eğitim ve öğretimin önemli bir bölümüdür. Staj Süresi 40 iş günüdür. 2. yarıyıldan sonra yapılacak staj devresi, ikinci sınıf meslek derslerinin kolay anlaşılmasına yardımcı olmaktadır. Programımızda derslere ve uygulama çalışmalarına devam zorunluluğu bulunmaktadır.