Sitede Rehberde   
Akademik Merk. Birimler
Yabancı Diller Merkezi
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.

Yabancı Diller Merkezi Ana Sayfası / İngilizce Hazırlık Eğitimi

Haber ve Etkinlikler



Duyurular
FDA List
Absenteeism Total September 16, 2013- April 11,2014
April17, 2014 Timetable & Exam Halls
April 18, 2014 Timetable & Exam Halls
2013-2014 Academic Year Programme 3 Vocabulary Quiz 2 Results
2013-2014 Academic Year Programme 3 Midterm Dates and Descriptions
2013-2014 Academic Year Gradebook Programme 2 Final Exam Results
2nd PROGRAMME ABSENTEEISM TOTALS
2013-2014 Academic Year Gradebook Programme 2 Final Exam Results and Overall Averages
13-14_P3_VQ_1_Results
IKU DFL 13-14 PROGRAMME 3 BASIC LEVEL STUDENT BOOKLET
13-14_P3_Announcement_Final_Exam
IKU DFL 13-14 PROGRAMME 3 INTERMEDIATE LEVEL STUDENT BOOKLET
13-14_P3_Announcement_Mid-term_Exam
IKU DFL 13-14 PROGRAMME 3 PRE-INTERMEDIATE LEVEL STUDENT BOOKLET
IKU DFL 13-14 PROGRAMME 3 HIGH-ELEMENTARY STUDENT LEVEL
IKU DFL 13-14 PROGRAMME 3 ELEMENTARY LEVEL STUDENT BOOKLET
İngilizce Hazırlık Eğitimi


İngilizce Hazırlık Programımız

İstanbul Kültür Üniversitesi, Yabancı Diller Merkezi, öğrencilerine üç periyottan oluşan bir hazırlık eğitimi sağlar. İlk iki dönemde, öncelikli  hedefimiz öğrencilerimizin genel İngilizce altyapılarını oluşturmak ve dört temel beceri olan okuma, yazma, dinleme ve konuşma becerilerini birbirleriyle bağlantılı ve içiçe olarak geliştirmektir. Bu açıdan, amacımız öğrencilerimizin eğitim ve öğretim süreçlerine aktif katılımını sağlamaktır. Yenilikçi programımız sayesinde, sınıf içerisinde oluşturulup geliştirilen ortama öğrenciler  geribildirimler, ders gelişim dosyaları, kelime defterleri, sınıfiçinde kullanılan eğitim materyalleriyle yapılan ödevler ve İngilizce Okutmanlarımız tarafından başlatılan ve sürdürülen sınıfiçi çalışmalara katılarak katkı sunarlar. Öğrencilerimiz, akademik becerilerini keşfedip geliştirmeleri konusunda yakından denetlenirler ve bu becerileri bütün bir akademik yıla yayılmış olarak farklı ölçüm araçlarıyla takip edilir.

Akademik Amaçlı İngilizce Öğretimi

Öğrencilerimiz kendilerini ilk iki periyotta genel İngilizce ve dört temel dil becerileri anlamında geliştirdikçe, üçüncü periyotta onların bölüm derslerini kolaylıkla takip edebilmeleri ve üniversite eğitiminin gereklerini yerine getirebilmeleri için onlara yardımcı olacak, analitik ve eleştirel düşünme becerilerini gerektiren Akademik Amaçlı İngilizce Öğretimi’ne başlıyoruz. Öğrencilerimizden, programımızın bu bölümünde beklentimiz akademik araştırma yapmanın temel kurallarını öğrenmeleri ve uygulamaları, akademik metinleri okuyup  analiz etmeleri, rapor yazmaları, projeleri yürütmeleridir. Akademik Amaçlı İngilizce Öğretimi, Yabancı Diller Merkezimizin hazırlık programını, diğer üniversitelerin hazırlık okullarında verilen programlardan ayıran temel özelliktir.  


 

 

Fakülte Öncesi Program

İstanbul Kültür Üniversitesi, Yabancı Diller Merkezi, İngilizce seviyesi ileri düzeyde olan  hazırlık öğrencilerimize bölümlerindeki mevcut eğitim programını tanıtmayı amaçlar. Bu amacı gerçekleştirmek için, Yabancı Diller Merkezi olarak, farklı bölümlerden profesörlerimizi ve öğretim görevlilerimizi Şirinevler Kampüsümüze davet ediyoruz. Bölümlerden gelen öğretim görevlilerimiz, öğrencilerimize öğretim görecekleri disiplinlerine aşinalık kazanmaları için bölümleri ile ilgili temel terimleri ve kavramları içeren bölüme giriş dersleri sunmaktadırlar.

CELTA Sertifikalı İngilizce Okutmanlarından Oluşan Eğitim Kadromuz
 

İngilizce’nin Yabancı Dil Olarak Öğretimi alanında standardizasyonu sağlayabilmek amacıyla, tüm okutmanlarımız Cambridge Üniversitesi tarafından verilen Yetişkinlere Yönelik İngilizce Eğitimi (CELTA) sertifikasına sahiptirler.


Kişisel Gelişim Dosyası

Sürece yayılmış ölçme-değerlendirme sistemimiz öğrencilerimizi sadece sınavlarla değerlendirmeyip, aynı zamanda her dönem boyunca yaptıkları ödevleri içeren kişisel gelişim dosyalarını da değerlendirerek öğrencilerimizin kendi sorumluluklarını almalarını ve bireyselliklerini kazanmalarını hedefleriz.

Dönem Projeleri

Öğrencilerimizin yaratıcılıklarını ve dili yorumlama becerilerini geliştirmeleri amacıyla, sürece yayılmış ölçme sistemimizin bir parçası olarak, onlardan her dönem bireysel veya gruplar halinde değişik konularda projeler hazırlamalarını ve sunmalarını bekleriz.


Öğrenci Merkezli Müfredat

Merkezimizde, müfredat hazırlanırken, öğrencilerimizin İngilizce’yi etkin bir şekilde kullanabilmeleri için İngilizce’nin Yabancı Dil Olarak Öğretimi alanında ortaya çıkan ve öğrenciyi sınıfiçi çalışmalarının temel eksenine alıp onları dilin birer kullanıcısı haline getirmeyi hedefleyen en çağdaş öğretim metdolarını temel alırız.

Sürece Yayılmış Ölçme-Değerlendirme

Öğrencilerimizde düzenli ders çalışma alışkanlığını geliştirmek ve İngilizce öğrenimindeki ilerlemelerini takip etmek, değerlendirmek amacıyla Merkezimizde farklı ölçme tekniklerini içeren sürece yayılmış bir ölçme-değerlendirme sistemi kullanılmaktadır.




 




Öğrenci Temsilciliği

Öğrenci temsilcilerimizle düzenli toplantılar yaparak onların devam etmekte olan akademik programla ilgili görüşlerini ve önerilerini alır ve bu doğrultuda gerekli düzenlemeleri yaparız.

Aileler İçin Tanıtım Toplantısı

Her akademik yılın başında, aileleri eğitim sistemimizi tanıtmak amacıyla Yabancı Diller Merkezimize davet eder ve onlarla Yabancı Diller Merkezimiz’de sürdürdüğümüz sistemi tanıtan toplantılar gerçekleştiririz.

Dersliklerimiz

Tüm sınıflarımız yabancı dil öğretiminde öğrencilerimizin ve İngilizce okutmanlarımızın teknolojinin faydalarından yararlanmasını sağlayan projector ve televizyonlarla donatılmıştır. Tekli kolçak sandalyeler ve öğrencilerin kendilerine ait dolaplarından oluşan sınıf ortamı oldukça rahat ve konforludur. Ayrıca, öğrencilerimizin kullandıkları ders materyallerinin bir parçası olan bilgisayar destekli materyallerini kullanmaları ve ders sonrasında ek pratik çalışmalar yapmalarını sağlamak amacıyla kurulmuş  üç dil laboratuarı  vardır.