border=  border=

İLETİŞİM SANATLARI BÖLÜMÜ (REKLAMCILIK VE HALKLA İLİŞKİLER)

 

"Estetik değerlerin, görsel ve sözel sanatların, yaratıcılığın temellerinin aktarıldığı İletişim Sanatları Bölümü (Reklamcılık ve Halkla İlişkiler) öğrencilerini 21. yüzyılın farklı gereksinim ve olanaklarını değerlendirebilen, sanatsal ve bilimsel birikimi olan, çağdaş bireyler olarak yetiştirmeyi amaçlamaktadır."

 

Halkla ilişkiler ve Reklamcılık alanlarında öğrencilerinin uzmanlaşmasını amaçlayan İletişim Sanatları Bölümü, uzman ve deneyimli akademik kadrosu ile öğrencilerini, kuram ve uygulamanın birleştirildiği bir ders programı sunmaktadır.

 

Halkla İlişkiler, Reklamcılık, Yönetim Bilgisi, Göstergebilim, İletişim Stratejisi, Marka Yönetimi, Grafik Tasarımı, Pazarlama İletişimi, Reklam Grafiği, Algılama Yönetimi, Stratejik Planlama, Reklam Metni Yazarlığı, İletişim Danışmanlığı, Toplumsal Psikoloji, Tüketici Davranışları, Kişilerarası İletişim, İkna ve İmaj Yönetimi gibi derslerle bilişsel anlamda öğrenncilerin gelişmelerine katkıda bulunan ders programı ve sektör deneyimini kazandıran staj olanakları, “özelleştirilmiş” çift anadal programı ile çifte diploma ve yurtdışında öğretim şansı veren Erasmus bağlantıları, sizin İletişim Sanatları Bölümü’ne kazanma isteğinizi arttıracaktır.

 

Ayrıca, Bölümün biribirinden değerli öğretim üyelerinin danışmanlığında yönlendirildiğiniz yarışmalar, projeler sizlerin diğerlerine göre “bir adım önde mesleğe başlamanızı sağlayacaktır.

 

Eğer tüm bunlardan keyif  alıyorsanız ve “ben farklı  olmalıyım” diyorsanız İletişim Sanatları Bölümü  sizleri bekliyor...


Son Güncellenme Tarihi