border=  border=
Milenyum Kuşağının Kuralları

Milenyum Kuşağının Kuralları

Kitabın Adı  : Milenyum Kuşağının Kuralları (Millennial Rules)

Yazar           : T. Scott Gross

Çeviren        : Menekşe Tokyay

Yayınevi       : İKÜ Yayınevi

Tür               : Araştırma-İnceleme

Kategori        : Pazarlama, müşteri ilişkileri

Sayfa sayısı  : 144

Baskı Tarihi : Şubat 2017

Fiyatı             : 30 TL

Online Satış   : D&R, İdefix ve Eganba

İKÜ Öğrencileri, İKÜ Yayınevi'nin kitaplarını İKÜ Ataköy Yerleşkesi'ndeki Gözde Kırtasiye'den %50 indirimli alabilirler.

 

Milenyum Kuşağını Yakından Tanımaya Var mısınız? 
 

İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınevi; ürettikleri ve tükettikleriyle kendinden önceki kuşakları şaşırtan dijital çağın gençlerini konu alan, T. Scott Gross’un Milenyum Kuşağının Kuralları başlıklı kitabını Menekşe Tokyay’ın çevirisiyle Türkçeye kazandırdı. Günümüzde bir müşteri ya da bir çalışan olarak karşınıza çıkabilen kuşağın portresini çizen kitap, 18-26 Mart tarihleri arasında düzenlenen 15. TÜYAP Bursa Kitap Fuarı’nda ilk kez okurlarla buluştu.

Bir kuşağın portresi

Onlar Milenyum kuşağı… 1975 ve sonrasında doğan, hızlı yaşayan ve enerjileriyle şaşırtan, dijital teknolojinin gelişimine paralel büyüyen, iletişim, tüketim ve eğlence anlayışlarıyla farklı bir kuşak.

“Bir topluluk, paylaşılan davranışlar değil, paylaşılan değerlerle belirlenir” diyen yazar T. Scott Gross; Milenyumluların değerlerini, zevklerini, alışkanlıklarını, bir müşteri ya da bir çalışan olarak beklentilerini anlamamıza yardımcı olacak ipuçları sunuyor. Bu bakımdan onlarla iletişim kurmanın ve birlikte iş yapmanın da yollarını gösteriyor.

Onlarla nasıl iletişim kurulur?

Kalitesine çok güvendiğiniz ürününüze rağmen bir gün sosyal medyada eleştiri yağmuruna tutulabilirsiniz. O “çokbilmiş” genç müşterilerinizle nasıl başa çıkacak, onları nasıl memnun edeceksiniz? Peki ya, yanınızda çalışan o yaratıcı gençler? Belki onların müşterilerinize farklı yaklaşımları sayesinde parmakla gösterilen bir firma oldunuz. Yine de o yaratıcı ama aklının bir karış havada olduğunu düşündüğünüz personelinize bir ebeveyn gibi davranmak zorunda mı kalıyorsunuz? Onları anlayabilmek ve onlarla birlikte iş yapmanın yollarını öğrenmek mi istiyorsunuz?

İster müşteriniz ister çalışanınız olsun; Milenyumluları sadece ileri teknoloji, ucuz ürün ve hizmet ya da yüksek maaşlarla cezbedebileceğinizi düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Özgürlüğüne düşkün bu kuşağın temsilcisini eski yöntemlerle işyerinizde ne kadar tutabilirsiniz? Sadık bir müşteriniz olabilmesi için onları nasıl etkilemeniz gerekiyor?

Ford’dan Southwest Airlines’a, FedEx’ten McDonald’s’a kadar pek çok uluslararası şirkete müşteri ve personel ilişkileri konularında eğitimler veren yazar T. Scott Gross; tercihleri, talepleri ve bunların altında yatan nedenleriyle merak uyandıran Milenyum kuşağını anlamaya çalışanlara ayrıntılı bir rehber sunuyor.


Son Güncellenme Tarihi
2017-03-27 16:40:15